Last minute fogyókúra tippek a bikiszezonra

2012-06-27 11:00:00    

Dolgozó nők állandóan rohanásban vannak: okosan kell beosztaniuk az idejüket a munkahely, a barátok és a család között. Mosás, vasalás, családi logisztika, ráadásul a lakás sem lesz magától tiszta, a reggeli és a vacsora sem hipp-hopp készül el.

A pántos pólók és a bikinik időszaka pedig beköszöntött. Hogyan kell fogyókúrázni? A bonyolult fogyókúrás receptekhez egzotikus hozzávalókat kell beszerezni, a munkahelyi stresszelés, és a hétvégi családi program mellett nem egyszerű összeszervezni, hogy diétás legyen a menü.

Hogyan lesz jó alak a fürdőruhában?


1. szabály - Koplalni tilos

Eredményes, tartós fogyást koplalva nem érhetünk el. Emlékezzünk csak vissza, mi magunk hányszor mondtuk, vagy barátnőinktől hányszor hallottuk: „Hú de jó, két napja nem eszem, és a mérleg máris 2,5 kg-mal kevesebbet mutat!” Majd egy hét elteltével:  „Ajaj, a 2,5 kg visszajött, sőt, még mellé 1,5 kg is.”  A számokban is megmutatkozó jojo-effektus mellett már csak azért sem javasolt a koplalás, mert ilyenkor csökkenhet a fizikai teljesítőképesség, lelassulhat az anyagcsere, sőt leépülhetnek az izmok, és még a közérzet is nagyon rossz lehet.

2. szabály – Vigyázni a nassolásra!

A diétázó nők 90%-a nem tud nemet mondani a hívogató falatoknak, ezért sokuk hajlamos nassolni – derült ki a Turbó diéta trendriportból . Ezért különösen fontos tudatosabban felépíteni a napi étkezéseket. Ha nincs idő főzni, és közeli menzák is csak zsírban tocsogó fogásokkal szolgálnak, akkor nagyon szolgálatot tehet egy-egy fogyókúrás turmix is.

 

 

3. szabály - Kommunikáld magad vékonyra

Az Interneten böngészve, sőt okostelefonok alkalmazásai segítségével is gyors és szakszerű tippeket lehet kapni két értekezlet között: számos applikációt fejlesztettek fogyókúrázóknak és több fórumon is kérhetünk személyre szabott segítséget dietetikustól, ovrosoktól, pszichológusoktól.
Detre Annamária, pszichológus szerint: „a fogyókúra titka a megfelelő módszerek kiválasztása mellett a mentális fejlődésben és a személyiség változásában van, amikor a túlsúlyos ember megérti, hogy miért lett pótcselekvés az evés az életében, és hogy érzelmi evés helyett csak akkor egyen, amikor biológiailag éhes, nem pedig akkor, ha feszült állapotban van. Ennek felismeréséhez és a megfelelő fogyókúra kiválasztásához azonban nélkülözhetetlen táplálkozási szakemberek segítsége. Bátran kérjünk segítséget az ügyfélszolgálattól!”

 

4. szabály - Csak személyre szabottan!

„Ha kevés idő van formába lendülni a nyaralásra, érdemes olyan fogyókúrát választani, ami megadja a kezdő lendületet és a nyaralás után is folytatható. Az is segít, ha már napi egy-két étkezésnél tudatosabbak vagyunk, odafigyelünk az elfogyasztott ételekre. A mozgás is jótékony hatással van a fogyókúránkra, de csak fokozatosan szabad elkezdeni.” – mondja Gergye Laura.


Last minute fogyókúra tippek a bikiszezonra

  • Tökéletes mozgásforma a step, a boksz, a spinning és a kangoo: ezek űzésével viszonylag rövid időn belül látványos eredményt lehet elérni. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy fokozatosan és mértékletesen szabad a mozgást a fogyókúrába építeni!
  • Az aktív mozgás mellett a testkezelések (pl. testtekercselés, nyirokmasszázs, vákuumkezelés) is nagyon hatásosak.
  • Minden módszernél a legfontosabb: mindenki a saját egyéni igényeire szabott fogyókúrát, mozgásformát válasszon!
  • Egyen többször keveset; az ételt tegye mindig kisebb tányérra, így az többnek tűnik majd.
  • Igyon sok folyadékot; étkezések előtt sose felejtsen el felhajtani egy pohár vizet.
  • Egyen egészséges ételeket, olyat, aminek ismeri a kalóriatartalmát.
  • Néhány étkezése legyen müzli, zabpehely, gyümölcs vagy fehérjeturmix; a cukrot teljesen hagyja el.
  • Helyettesítse egy vagy több étkezését fogyókúrás shake-ekkel, enzimes fehérje turmix porokkal; ezeknek finom az ízük és számos olyan tápanyagot is tartalmaznak, amire a szervezetünknek feltétlenül szüksége van.
  • Bármikor hívható a 06 1 451 0294 számot és kérdezhetjük Laurát, a Turbó Diéta Központ háziasszonyát!


Turbo Diéta

Egészségügy és internet
Ön mire használja az internetet az egészségügyi ismeretszerzésben?

Impresszum   |    Médiaajánlat   |    Adatkezelési nyilatkozat

Copyright © Galenus Kiadó. Minden jog fenntartva!