Hozza formába magát az esküvőjére! – SOS tippek a nagy napra

740

Már csak néhány hete maradt az esküvőig? Ha eddig nem érte el az elképzelt álomalakot, akkor sem kell elkeseredni, most következő tippjeinkkel éhezés nélkül csökkenthet ruhaméretén!

 

Fehér helyett barna

A finomított fehér lisztből készült kenyér, rizs és tészta helyett válasza az egészségesebb barna változatukat. A fehér kenyerek gyakran tartalmaznak hozzáadott cukrot, mint a magas fruktóztartalmú kukoricaszirup, túlzott fogyasztásuk éppen ezért súlyproblémákhoz vezethet. A teljes kiőrlésű pékárúk azért jobbak, mert a csíra és a korpa ilyenkor érintetlen marad, éppen ezért több tápanyagot is tartalmaznak. Egészségesebbek, jól eltelítenek, és még az emésztésedet is segítik!

Éhgyomorra víz

A legjobb, ha reggelente rögtön ébredés után egy nagy pohár vízzel indítja a napot. Ez felgyorsítja az anyagcserét, a szervezet így könnyebben megszabadul a méreganyagoktól. Ha gondolja, bevetheti még a citrom trükköt is. Heidi Klum, és Jennifer Aniston is erre a módszerre esküszik. Facsarjon egy kevés citromlevet a vizébe, ez a kombináció reggel felkelés után nem csak élénkít, de felfrissíti a bőrt, és méregtelenít is, valamint lebontja a lerakódott zsírpárnákat.

Mozduljon meg!

A mozgás elengedhetetlen a gyors és hatékony fogyáshoz, ha azonban ön is az elfoglalt lány szindrómával küzd, érdemes kipróbálnia Hollywood legújabb csodafegyverét, a vibrációs mozgásformát. A Power Plate-et Madonna tette híressé, amellett, hogy egy sor hagyományos gyakorlatot egyesít, szinte minden izmodat átmozgatja mindössze csupán 30 perc alatt. A rezgések hatására a test keményebben dolgozik, mint a hagyományos gyakorlatok során, így az eredmény is jóval gyorsabb és látványosabb! Bár elsőre talán egyszerűnek tűnik, valójában ugyanolyan izomlázas leszel tőle, ha nem jobban, mint egy hosszú edzéssel töltött óra után.

B-vitamin és magnézium

A B-vitamin és a magnézium a tökéletes páros, ha fogyásról van szó. A magnézium elősegíti az emésztést, a fehérjék, zsírok és szénhidrátok felszívódását, míg a B-vitaminnal kiegészítve a zsír könnyebben lebomlik. A B-vitamint nagy mennyiségben megtalálhatja a teljes kiőrlésű termékekben, a brokkoli, a banán, és bizonyos zöld növények pedig gazdag forrásai a magnéziumnak.

Life PR