Nem szükséges óriási változásokat eszközölnünk, hogy jobban érezzük magunkat. Elég, csupán ha beiktatunk néhány apróságot a mindennapjainkba, amitől közérzetünk és önbizalmunk is jelentősen javulhat. Íme, néhány jó tanács, amit érdemes megfogadni, hogy energiával kezdhessük a tavaszt!

 

1.Szánjunk egy kis időt magunkra!

Fontos, hogy találjunk naponta minimum 10 percet, amikor csak magunkkal foglalkozunk. Változtassunk a szokásainkon, nyújtsuk el a fürdés élményét, és használjuk ki a gyógynövények erejét. A levendula, a borsmenta, és egy csipetnyi jázmin csodákra képes!

2. Energetizáló masszázs

A masszázs segítségével fokozható a vérkeringés, és az anyagcsere is, így kifejezetten hatékony módszer, ha energikusabbá szeretnénk válni. A megfelelő talpmasszázs szinte minden problémán segít, a reflexterületek masszírozásával hatást gyakorolhatunk az egész szervezetünkre. Csökkenti a fájdalmakat, és még a lelki problémákra is megoldást nyújthat.

3. Sportoljunk! Már 30 perc is zsírégető!

A sport segítségével nem csak testünke formálhatjuk, hanem közérzetünkön is javíthatunk.

4. Szénhidrát helyett fehérje

A hosszú téli hónapoknak vége, így a tavasz beköszöntével felejtsük el a hizlaló reggeli nassolnivalókat és válasszunk helyettük inkább natúr joghurtot, friss gyümölcsökkel. Az alacsony zsírtartalmú fehérje nem terheli meg annyira a gyomrot, mint a szénhidrát és még fogyhatunk is vele!

5. Egy kis délutáni pihenő

Napközben úgy érzi, mindjárt elalszik? Ha semmi nem segít, addja meg magát! Egy stresszes időszakban, fárasztó munkanap után csakis az alvás segíthet, nem kell sok, mindössze 15 perc és máris tele energiával foghatunk hozzá a további feladatokhoz. Fontos azonban, hogy ne órákig szundikáljunk, utána ugyanis még fáradtabban ébredünk majd!

Life PR